Zarząd Tarnowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej działając z upoważnienia Statutu Spółdzielni § 111 i § 112 zwołuje:
Pierwszą część Walnego Zgromadzenia w dniu 12 maja 2025 r. na godzinę 16:00. – Administracja Rejon I,
Drugą część Walnego Zgromadzenia w dniu 13 maja 2025 r. na godzinę 16:00. – Administracja Rejon II,
Trzecią część Walnego Zgromadzenia w dniu 14 maja 2025 r. na godzinę 16:00. – Administracja Rejon III,
Czwartą część Walnego Zgromadzenia w dniu 15 maja 2025 r. na godzinę 16:00. – Administracja Rejon IV.
Zebrania odbędą się w auli (C017) Akademii Tarnowskiej (dawna Akademia Nauk Stosowanych) w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8 (wejście od ul. Goldhammera)
Porządek obrad części Walnego Zgromadzenia:
1. Otwarcie obrad.
2. Odczytanie listy pełnomocnictw.
3. Wybór Prezydium: Przewodniczącego, Zastępcy Przewodniczącego i Sekretarza.
4. Omówienie porządku obrad.
5. Wybór Komisji:
a) mandatowo – skrutacyjnej,
b) uchwał i wniosków,
c) wyborczej.
6. Przedstawienie protokołu Komisji mandatowo – skrutacyjnej w przedmiocie ważności obrad.
7. Przedstawienie protokołu Komisji uchwał i wniosków w sprawie projektów uchwał Walnego Zgromadzenia.
8. Przedstawienie protokołu Komisji wyborczej.
9. Sprawozdanie Zarządu z działalności Spółdzielni za 2024 r. wraz z kierunkami działania, omówienie sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2024 r. oraz przedstawienie propozycji podziału nadwyżki bilansowej Spółdzielni za 2024 r.
10. Sprawozdanie z działalności Rady Nadzorczej za 2024 r.
11. Dyskusja nad sprawozdaniami oraz podjęcie uchwał w sprawie:
- Zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Spółdzielni za 2024 r.
- Zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2024 r.
- Podziału nadwyżki bilansowej za 2024 r.
- Zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej za 2024 r.
- Udzielenia absolutorium poszczególnym członkom Zarządu za okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
12. Wybór Rady Nadzorczej Spółdzielni.
13. Omówienie wniosku Zarządu o upoważnienie go do zaciągania zobowiązań w formie kredytów bankowych w imieniu Spółdzielni i zatwierdzenia najwyższej sumy wszystkich zobowiązań Spółdzielni – dyskusja i podjęcie uchwały w tej sprawie.
14. Przedstawienie protokołu Komisji mandatowo-skrutacyjnej w sprawie wyników głosowania do Rady Nadzorczej na części Walnego Zgromadzenia.
15. Zakończenie obrad.
Informacje Zarządu Spółdzielni:
1) Informujemy, że zgodnie z § 108 ust. 2 i § 115 Statutu prawo uczestniczenia w części Walnego Zgromadzenia z głosem stanowiącym przysługuje członkowi Spółdzielni lub ustanowionemu przez niego pełnomocnikowi. Pełnomocnik nie może zastępować więcej niż jednego członka Spółdzielni. Pełnomocnictwa pod rygorem ich nie uznania winny być złożone na piśmie przed rozpoczęciem obrad. Członkowie lub pełnomocnicy uczestniczący w Walnym Zgromadzeniu winni posiadać odpowiedni dokument tożsamości.
2) Wybory do Rady Nadzorczej organizowane są zgodnie z § 113 i § 131 Statutu. Wzory dokumentów związanych z wyborem do Rady Nadzorczej są do pobrania w Dziale Organizacyjno-Prawnym w biurze Zarządu (pokój nr 6). Zgłoszenia kandydatów do Rady Nadzorczej wraz z wymaganą dokumentacją należy dostarczyć na 15 dni przed pierwszą częścią Walnego Zgromadzenia tj. ostateczny wpływ zgłoszeń musi nastąpić do dnia 25 kwietnia 2025 r. do godz.: 15:00, do biura Zarządu ul. Sowińskiego 14 (Sekretariat).
3) Sprawozdania, skrócony bilans oraz projekty uchwał będące przedmiotem obrad zostały wyłożone w Administracjach Osiedlowych oraz w biurze Zarządu. Pełny bilans
jest do wglądu w biurze Zarządu, ul. Sowińskiego 14.
Pierwsza część Walnego Zgromadzenia odbędzie się w dniu 12 maja 2025 r.
Wszystkie terminy związane z wyłożeniem sprawozdań, projektów uchwał, zgłaszania projektów uchwał i żądania umieszczenia oznaczonych spraw w porządku obrad biegną zgodnie z terminem posiedzenia pierwszej części Walnego Zgromadzenia.
Statut, klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z udziałem w Walnym Zgromadzeniu oraz wzór pełnomocnictwa znajdują się na stronie internetowej Spółdzielni www.tsmtarnow.pl oraz w Zarządzie i Administracjach Osiedlowych.
Wykaz załączników:
Załącznik nr 1 – Zawiadomienie o Pierwszej części Walnego Zgromadzenia (.PDF)
Załącznik nr 2 – Zawiadomienie o Drugiej części Walnego Zgromadzenia (.PDF)
Załącznik nr 3 – Zawiadomienie o Trzeciej części Walnego Zgromadzenia (.PDF)
Załącznik nr 4 – Zawiadomienie o Czwartej części Walnego Zgromadzenia (.PDF)
Załącznik nr 5 – Pełnomocnictwo do udziału w Walnym Zgromadzeniu (.PDF)